Bestellen

Is er een minimumbedrag om een bestelling te plaatsen?

Er is - uiteraard - geen minimumbedrag voor een bestelling op onze webshop. Voor een bestelling in de Benelux is de verzending boven 75 euro gratis.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Wanneer je bestelling is afgerond, krijg je een bevestigingsmail met een orderbevestiging.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Bekijk zeker eens je Spam/Junk Mail. Ook daar geen orderbevestiging? Dan neem je best contact met ons op via webshop@lilybalou.be.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Eenmaal een bestelling is afgerond, kan je die niet meer wijzigen. Het is dus niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen, een artikel te schrappen of een maat/kleur te veranderen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het is niet mogelijk een afgeronde bestelling te annuleren.

Ik twijfel tussen verschillende maten, kunnen jullie helpen?

We hebben een Maattabel opgemaakt met de afmetingen van onze kledingstukken. Zo kan je zelf checken welke maat voor jou of voor jouw kinderen het best past. De Maattabel vind je Hier.

Betalen

Ik wil graag een kortingscode gebruiken, maar het lukt niet.

Een kortingscode kan je ingeven op de betaalpagina, bij het blokje “Pas kortingscode toe”. Lukt het niet? Neem dan zeker contact met ons op via webshop@lilybalou.be.

Ik wil graag een cadeaubon gebruiken, maar het lukt niet.

Een cadeaubon kan je inruilen op de betaalpagina, bij het blokje “Cadeaubon gebruiken”. Lukt het niet? Neem dan zeker contact met ons op via webshop@lilybalou.be.

Kan ik ook achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

Levering

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Je kan vanuit het buitenland bestellen. Voor een bestelling in de Benelux en Duitsland is de verzending boven 75 euro gratis. Verzendkosten voor orders onder 75 euro of voor andere landen dan Benelux en Duitsland zullen in rekening worden gebracht na het selecteren van het land van bestemming.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen nadat mijn bestelling geplaatst is?

Nee, dat kan jammer genoeg niet. Eenmaal je bestelling is afgerond, kan je er niets meer aan wijzigen.

Ik ben niet thuis op het aflevermoment. Wat nu?

Als je niet thuis bent op het moment dat onze koerier je bestelling komt brengen, wordt je pakket afgeleverd bij de dichtstbijzijnde parcelshop. Je krijgt daarover een bericht.

Kan ik mijn bestelling volgen nadat die verstuurd is?

Zodra je bestelling is vertrokken in ons magazijn, krijg je een e-mail. Je kan je pakket vervolgens ook volgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je bestelling wordt normaal gezien binnen de 2 werkdagen na ontvangst van je betaling verstuurd. In drukke periodes - bijvoorbeeld de solden - kan het soms iets langer duren.

Retours & klachten

Wat doe ik als ik een artikel niet past?

Als een artikel niet past, kan je het retourneren. Je kan ons Retourformulier downloaden en het artikel terugsturen. We bezorgen je een kredietnota en storten het bedrag terug. Als je het artikel in een andere maat wil, plaats je een nieuwe bestelling.

Wat doe ik als er een foute maat/kleur is geleverd?

Als je een foute maat/kleur geleverd krijgt, kan je ons een mail sturen op webshop@lilybalou.be. We bezorgen je dan een retourlabel voor de ophaling van het foute artikel. Het juiste artikel wordt zo snel mogelijk nagestuurd.

Wat doe ik als er items ontbreken?

Als er een item ontbreekt, kan je ons een mail sturen op webshop@lilybalou.be. Wanneer het item nog beschikbaar is, wordt het zo snel mogelijk nagestuurd. Als het artikel niet meer beschikbaar is, wordt het bedrag teruggestort.

Wat doe ik als een artikel beschadigd is?

Als er een artikel beschadigd is geleverd, kan je ons een mail sturen op webshop@lilybalou.be. We bezorgen je dan een retourlabel voor de ophaling van het beschadigde artikel. Er wordt zo snel mogelijk een nieuw artikel opgestuurd.

Ik wil iets retourneren, kan ik dit ter plaatse komen afgeven?

Je kan een retour inderdaad komen afgeven in ons magazijn: TSG Logstics - Desire De Bodtkaai 27, 9400 Ninove. We bezorgen je een kredietnota en storten het bedrag terug.

Krijg ik een bevestiging als jullie mijn retour hebben ontvangen?

Zodra wij je retour ontvangen en verwerkt hebben, krijg je van ons per mail een ontvangstbevestiging. Hierin staat ook vermeld welk bedrag je teruggestort krijgt. Het verwerken van retours kan 5 werkdagen in beslag nemen. In drukke periodes - soldenperiodes bijvoorbeeld - kan het iets langer duren.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retour stuur?

Ja en nee. Het transport van onze kledingstukken heeft een significante impact op het milieu. We willen geen onnodige transporten stimuleren en adviseren dus ook om bewuste keuzes te maken, verstandig te shoppen en niet onnodig te retourneren. Om die reden kun je bij ons niet zomaar gratis retourneren. Behalve uiteraard wanneer wij een fout hebben gemaakt. Als er een verkeerd artikel is geleverd of een item beschadigd is, betalen wij jou de retourkosten uiteraard.

Kan ik een item van mijn bestelling omruilen?

Het is jammer genoeg niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wij vragen je daarom het artikel in kwestie te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?

Zodra wij jouw retour ontvangen, gaan wij ermee aan de slag. Het verwerken van retours duurt ongeveer 5 werkdagen. In drukke periodes - soldenperiodes bijvoorbeeld - kan het iets langer duren.

Op welke wijze en wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

Wanneer we je retour ontvangen, wordt er een kredietnota opgemaakt en wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer dat je hebt vermeld op je retourformulier.